FAQ

Veelgestelde vragen

Bekijk een overzicht van onze veelgestelde vragen. Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Neem dan contact met ons op via info@merchandisepartner.nl. 

  • Verzenden jullie het product wanneer het verkocht is?
    Ja, de verzending wordt door ons afgehandeld en het bedrukte product wordt rechtstreeks verzonden via PostNL. De verzendkosten zijn voor de koper.
  • Verzenden jullie ook naar België?
    Ja, wij verzenden naar adressen in Nederland en België.
  • Heb ik patent op mijn eigen ontwerpen?
    Ja, alle ontwerpen die je uploadt blijven jouw eigendom.
  • Kunnen jullie ook ondersteunen met online marketing? 
    Ja, je ontvangt kosteloos online marketing tips voor je webshop. Mocht je behoefte hebben aan meer ondersteuning, dan kunnen wij dit bieden.
  • Kan ik naast een online shop ook voorraad bij jullie inkopen?
    Ja, ook dit is mogelijk.
  • Hoe kan ik bestellingen inzien?
    Dit kun je inzien via je persoonlijke dashboard.
  • Hoe werkt uitbetaling?
    Wanneer je producten hebt verkocht, kun je de winst laten uitbetalen via je persoonlijke dashboard.
  • Kunnen producten ook geretourneerd worden?
    Nee, dit is helaas niet mogelijk, omdat het gaat om gepersonaliseerde producten.
  • Wat zijn de kosten van een shop via Merchandisepartner? 
    Er zijn geen kosten verbonden aan een shop via Merchandisepartner.
  • Wat is de winstverdeling van de producten?
    Dit verschilt per product. Je kunt op de losse productpagina’s zien wat de winstverdeling is. Je betaalt een vast bedrag per product en bepaalt dus zelf hoe hoog je winst is.
  • Is het ook mogelijk om aanvullende producten te laten bedrukken?
    Wij beschikken over een ruim assortiment van producten en denken graag met je mee. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
  • Kan ik kortingscodes aanmaken voor mijn webshop?
    Neem contact met ons op.